موارد توضیحی

ساعت هوشمند مدل M4

قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون


هشدار تماس ها و پیام های دریافتی

پایش فعالیت روزانه و گزارش آن



ساعت هوشمند مدل M4 با داشتن صفحه رنگی و قابلیت روشن شدن صفحه نمایش هنگام چرخاندن دست ( raise up hand ) در دسته محبوبترین ها قرار گرفت. با نصب کردن اپلیکیشن FitPro بر روی دستگاه خود میتوانید از طریق بلوتوث مچ بند را با گوشیتان ست کنید و میزان کالری مصرف شده، پایش خواب (deep light awake sleep smartwatch)، اعلانات تماس ها و شبکه های مجازی (.... Whatsapp، instagram ) یادآوری عدم تحرک و ... را مشاهده کنید. در ضمن این مچ بند قابلیت پردازش زبان فارسی را نیز دارد. بند این محصول سیلیکونی و ضد حساسیت بوده و قابلیت تعویض است. نمایشگر 0.96 اینچی رنگی این مدل تاثیر به‌سزایی در زیبایی این مدل گذاشته است. این مدل برای استفاده‌های روزانه و عادی مانند نمایش ساعت و استفاده‌های ورزشی مناسب است. و حالت های ورزشی متنوعی مانند حالت دویدن، طناب زدن ، درازنشست را دارد. مچ بند هوشمند مدل M4 می‌تواند ضربان قلبتان را اندازه‌گیری کند و در بحث سلامت می‌تواند میزان کالری مصرفی‌تان را محاسبه کند. این گجت از تمامی دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند.


 

 


 

ویژگی های ساعت هوشمند مدل M4 :
- شارژ شدن از طریق کابل رابط و 4 تا 7 روز حفظ شارژ
- قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون
- دارای قابلیت اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی
- محاسبه‌ی مسافت طـی شده و شمارش گام ها
- پایش فعالیت‌های ورزشی از جمله دویدن و ...
- قابلت امکان 3 نوع انتخاب تم
- دارای صفحه نمایش رنگی
- دارای سنجش فشار خون
- مقاوم در برابر آب (IP67)
- شمارشگر ضربان قلب
- اتصال از طریق بلوتوث
- امـکان تنظیم هشدار
- پایش وضعیت خواب
- هشدار عدم تحرک
- محاسبه‌ی کالری


 
 



قیمت : 119000 تومان
 
 
  • ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

  • مطابقت کامل با محصولات

  • تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

  • پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات

نحوه سفارش :

شما می توانید از چهار طریق به دلخواه سفارش خود را ثبت کنید:

 

ثبت سفارش پیامکی


خرید پیامکی هندزفری بلوتوث


 

جهت سفارش کافیست کد کالا را به شماره 10000309 پیامک نمایید.

 

کد محصول :

178101292


نکته مهم قبل از ارسال پیامک جهت ثبت سفارش :

پرداخت پس از تحویل درب منزل می باشد

پس از ارسال پیامک به شماره سامانه ما طی 24 ساعت پیامک تایید سفارش برایتان خواهد آمد 
 

 

 

 

روش دوم :


خرید آنلاین (نقدی)

کافیست روی دکمه خرید آنلاین که در زیر آمده است کلیک کنید و فرم سفارش محصول مورد نظر را پر کنید و بعد از تکمیل فرم مبلغ کالا را پرداخت نمایید

نکته : سفارشات نقدی به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود

خرید آنلاین شامل 10 درصد تخفیف ویژه و ارسال با پست پیشتاز میباشد

زمان تقریبی رسیدن سفارشات آنلاین (نقدی) 2 الی 7 روز کاری
 

ارسال به سراسر ایران


 

روش سوم :

 

خرید تلگرامی

 

برای خرید از طریق تلگرام روی دکمه زیر کلیک، و مراحل خرید را به وسیله ربات تلگرامی فروشگاه تکمیل نمایید

 

 

 

 

روش چهارم :


خرید پستی و پرداخت درب منزل

کافیست روی دکمه خرید پستی  که در زیر آمده است کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید و بعد از تکمیل فرم منتظر ارسال کالا درب منزل تان در هفته جاری باشید و مبلغ کالا را بعد از تحویل درب منزل پرداخت نمایید

 


ارسال به سراسر ایران درب منزل سپس پرداخت

زمان بندی های تقریبی رسیدن سفارشات:
پست سفارشی: 5 الی 10 روز کاری
پست پیشتاز: 2 الی 7 روز کاری
خرید نقدی: 2 الی 7 روز کاری + 10 درصد تخفیف ویژه

 

 

 

 

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید mi band 4 . خرید miband 4 global . خرید mi band 4 زنجان . خرید mi band 4 ارزان . فروش mi band 4 . فروش mi band 4 global . خرید xiomi band 4 . خرید دستبند mi band 4 . خرید اینترنتی mi band 4 . خرید آنلاین mi band 4 . ساعت مچی هوشمند ارزان . خرید ساعت مچی هوشمند ارزان . قیمت ساعت مچی هوشمند ارزان . فروش ساعت مچی هوشمند ارزان . ساعت مچی هوشمند ارزان سیم کارت خور . ساعت مچی هوشمند ارزان طرح . ساعت مچی هوشمند ارزان  . ساعت مچی هوشمند اصفهان . ساعت مچی هوشمند ارزان تهران . خرید عمده ساعت مچی هوشمند ارزان . ساعت مچی هوشمند ارزان مشهد . ساعت مچی هوشمند ارزان شیراز . خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند ارزان . ساعت مچی هوشمند ارزان طرح سامسونگ . ساعت مچی هوشمند ارزان های کپی . خرید ساعت مچی هوشمند ارزان پستی . خرید ساعت هوشمند شیائومی . خرید ساعت هوشمند شیائومی mi band 4 . قیمت ساعت هوشمند شیائومی mi band 4 . خرید اینترنتی ساعت هوشمند شیائومی mi band 4 . خرید پستی ساعت هوشمند mi band 4 . خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند شیائومی . خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند شیائومی mi band 4 . miband . ساعت سلامتی , خرید ساعت هوشمند . ساعت هوشمند . شیاومی . می بند 4 . می بند . خرید ساعت هوشمند مدل M4 . خرید آنلاین ساعت هوشمندM4 . ساعت هوشمند , ساعت M4 . ساعت هوشمند فیک شیاومی . M3 Smart Band . Mi Band 4 .خرید ساعت هوشمند شیائومی . خرید ساعت هوشمند شیائومی mi band 4 . قیمت ساعت هوشمند شیائومی mi band 4 . خرید اینترنتی ساعت هوشمند شیائومی mi band 4 . خرید پستی ساعت هوشمند mi band 4 . خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند شیائومی . خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند شیائومی mi band 4 . miband . ساعت سلامتی , خرید ساعت هوشمند . ساعت هوشمند . شیاومی . می بند 4 . می بند . خرید ساعت هوشمند مدل M4 . خرید آنلاین ساعت هوشمندM4 . ساعت هوشمند , ساعت M4 . ساعت هوشمند فیک شیاومی . M3 Smart Band . Mi Band 4 .دستبند سلامتی شیائومی Xiaomi Mi Band 4
Mi Band 4
شیائومی
169852
دستبند سلامتی شیائومی Xiaomi Mi Band 4
دستبند سلامتی شیائومی Xiaomi Mi Band 4
دستبند سلامتی شیائومی Xiaomi Mi Band 4
. . .
دستبند سلامتی شیائومی Xiaomi Mi Band 4
3.27480 رای کاربران
share button
اشتراک
لیست علاقه مندی
انتخاب رنگ :

آماده ارسال از انبار جانبی
قیمت:410,000 تومان17% تخفیف
قیمت برای شما :339,000 تومان + ارسال رایگان
shopping cardافزودن به سبد خرید
payinplaceپرداخت در محلexpress-deliveryتحویل اکسپرسoriginial-guaranteeضمانت اصل بودن کالاprice-gurantee7 روز ضمانت بازگشت

description-titleتوضیحات محصول
tech-featuresمشخصات فنی
commentsدیدگاه کاربران
خرید شیائومی می بند 4
کمپانی نام آشنای Xiaomi نسخه جدید دستبند سلامتی Mi Band 4 خود را در مراسم رسمی که در مورخ 11 June سال 2019 برابر با 21 خرداد 98 در چین معرفی کرد و مدعی شد که تغییرات نسخه جدید بزرگترین ارتقاء در سری دستبندهای هوشمند است. این دستبند در سه نسخه با مدل های برتر دارای NFC روانه بازار خواهد شد. می بند 4، مچ بند هوشمندی ست که همانند نسخه های قبلی دستخوش تغییرات اساسی شده است که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.


خرید شیائومی می بند 4


مچ بند هوشمند شیاومی Mi Band 4 در یک نگاه!
این دستبند هوشمند گجتی پر طرفدار و دوستداشتنی همانند نسخه های قبل دارای ظاهری آشناست. بعد از معرفی Mi Band 3 و تغییراتی که در این نسخه دیدیم کمی دور از ذهن به نظر میرسید که نسخه بعدی بتواند به لحاظ ظاهری جذاب تر و دارای تغییرات اساسی بیشتری باشد. اما با توجه به تغییرات اندکی که در ظاهر این دستبند ایجاد شده جذاب تر و زیباتر به نظر میرسد و سخت افزار بهتر و ویژگی‌های بهبود یافته‌تری در این نسخه به چشم میخورد. صفحه نمایش رنگی و مسطح شدن صفحه نمایش شاید اولین تغییر اساسی به نظر آید. صفحه نمایش رنگی با قابلیت انتخاب تم از بین 77 تم رنگی متنوع و شاد! نمایشگر AMOLED رنگی 39.9% بزرگتر که روی آن را شیشه حرارت دیده و ضد خش 2.5D پوشانده است. افزایش ظرفیت باتری در نسخه جدید، مانند نسخه های قبلی مورد توجه قرار گرفته است و به باتری 135 میلی آمپری مجهز شده است. پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0، قابلیت استفاده از دستیار صوتی، کنترل پخش موزیک گوشی موبایل و پشتیبانی از سرویس Mi Pay برای انجام پرداختهای آنی در هند و چین می‌باشد.


Mi Band 4 XMSH08HM

علاوه بر این دستبند سلامتی شیاومی Mi Band 4 دارای شتاب سنج دقیق شش محوری و ژیروسکوپ 6 محوره برای ردیابی بهتر ورزش است.مانند نمونه قبل یعنی دستبند می بند 3، دستبند Mi Band 4 نیز در برابر آب بسیار مقاوم تر است. یکی از جدیدترین ویژگی های این دستبند هوشمند نسبت به مدل های پیشین، میکروفون داخلی است که دستورات صوتی و دستیار صدای Xiao AI را فراهم می سازد.اسمارت بند Mi band 4 شیائومی همچنین دارای یک نسخه با قابلیت NFC است که در می بند3 نیز شاهد یک نسخه از آن بودیم.

مچ بند هوشمند جدید شیاومی، ضربان قلب و شاخص کیفیت خواب را حفظ کرده و آن را نمایش می دهد و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. طبق خبرهای به دست آمده  Xiaomi Mi Band 4 نیز مانند می بند3 دارای باتری با کارکرد 15 تا 20 روز است. این دستبند می تواند به صورت 24 ساعته بر ضربان قلب شما نظارت کند. Mi Band 4 در رنگ های مشکی، قهوه ای، آبی، نارنجی و صورتی با قیمت پایه 24 دلار برای نوع استاندارد در دسترس است. نسخه NFC به رقم حدود 50دلار می رسد، رزرواسیون امروز بعد از ظهر در چین آغاز می شود، البته در دسترس بودن بین المللی این رزرو هنوز مشخص نیست.


دستبند شیائومی می بند 4

می بند 4 را بهتر بشناسیم
 صفحه نمایش واضح تر و بزرگتر
Mi Band 4 صفحه نمایش 0.95 اینچی AMOLED با وضوح 240 × 120 و شیشه ی 2.5D ضدخش دارای 77 تم رنگ بندی مختلف برای شخصی سازی و هشت رنگ بند متفاوت می باشد.
صفحه نمایش می بند 4

 صفحه لمسی
صفحه نمایش لمسی که اخیرا به روز شده در Mi Band 4 حساسیت عالی ارائه می دهد، به شما این امکان را می دهد تا سریعا بین پنجره های نمایش داده شده سوئیچ کنید. در عین حال پانل بالایی دستبند با پوشش UV پوشانده شده است و برای بهبود مقاومت در برابر سایش دستبند، یک پوشش ضد اثر انگشت روی آن پوشانده شده است.
صفحه نمایش mi band 4

مقاومت در برابر خراش بالا و مقاومت 5ATM
امروز، استفاده از یک دستبند تناسب اندام ضد آب غیر معمول نیست، اما همه وسایل موجود در بازار مدرن را نمی توان در آبهای عمیق استفاده کرد. با توجه به طراحی ضد آب می توانید در آب های عمیق تا 50 متر غواصی کنید و گروه حتی به تعیین مهارت های شنای شما بر اساس عملکردتان کمک خواهد کرد.
 

می بند 4 مقاوم در برابر خط و خش و آب


میکروفون داخلی
یکی از جدیدترین ویژگی های این دستبند هوشمند، میکروفون داخلی است که دستورات صوتی و دستیار صدای Xiao AI را فراهم می سازد. کاربران Mi Band 4 قادر به کنترل تجهیزات IoT از طریق دستورات صوتی و همچنین سایر دستگاه های هوشمند سازگار، خواهند بود.
بلوتوث نسخه 5.0
دستبند Mi Band 4، توسط بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی ها و یا تبلت های مختلف متصل می شود. این نسخه از بلوتوث اتصال پایدار تری داشته و مصرف انرژی آن بسیار کم است.
mi band 4 bluetooth

کنترل موزیک
یکی از قابلیت هایی که دارندگان می بند های قبلی منتظرش بودند، قابلیت کنترل موزیک بود که در این نسخه به قابلیت های می بند 4 اضافه شد. کنترل موزیک یک نیاز مهم و اساسی است که در ساعت های هوشمند وجود دارد که با اضافه شدن این قابلیت می‌توان می بند 4 را یه دستبند کاملتر دانست.



ظرفیت باتری
دستبند شیائومی Mi Band 4 مانند نسل های قبلی خود دارای باتری قابل شارژ است که در نمونه معمولی عمرباتری آن 20 روز و در نسخه دارای NFC به 15 روز می رسد. ظرفیت باتری در می بند 4 به 135 میلی آمپر در حدود 22.7% ارتقا یافته که در نسخه قبلی 110 میلی آمپر ساعت بود.

ظرفیت باتری می بند 4

سنسور ضربان قلب
می بند 4 سنسور ضربان قلب و بررسی کیفیت خواب نسل های قبلی را نیز حفظ کرده و با زیر نظر گرفتن میزان تحرک و خواب کاربر در طول روز و همچنین اعلام هشدار در صورت کم‌تحرکی به مدت طولانی بیش از پیش به اهمیت سلامتی کاربران پرداخته است.




همچنین از یک سنسور دقیق ۶ محوره برای تشخیص هوشمندانه انواع مختلف حرکات شنا از جمله حالت آزاد، شنا پشت، شنا پروانه، و شنای مخلوط استفاده می‌کند. علاوه بر این می‌تواند ۶ حالت مختلف ورزشی مانند دویدن در محیط داخلی، دویدن در فضای باز، انجام تمرینات ورزشی، شنا کردن، دوچرخه سواری و پیاده روی را ثبت کند.

mi band 4

چیپست NFC
Mi Band 4 دارای یک نسخه مجهز به NFC است که قیمت آن بالاتر از نمونه معمولی می باشد. چیپست NFC قابلیت هایی چون پرداخت دیجیتال، پرداخت های سیستم حمل و نقل عمومی و جفت شدن آسان با گوشی موبایل هوشمند را فراهم کرده است. البته فعلا پشتیبانی از سرویس Mi Pay برای انجام پرداختهای آنی در هند و چین امکان پذیر است.
mi band 4 nfc

تفاوت های دستبند می بند 3 با می بند 4:
صفحه نمایشگر رنگی
حذف دکمه مقعر پایین می بند3
افزایش ظرفیت باتری
پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0
دستیار صوتی Xiao AI
قابلیت تنظیم هشدار
کنترل پخش موزیک گوشی موبایل
پشتیبانی از سرویس Mi Pay برای انجام پرداختهای آنی در هند و چین
برای استفاده بهتر و کاملتر از می بند 4 میبایست اپلیکیشن Mi fit را دانلود و نصب کنید و پس از آن در صورت نداشتن حساب کاربری اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. ایجاد حساب کاربری 1 دقیقه زمان نیاز دارد.

google play         app store

ایجاد حساب کاربری شیائومی

برند :    Xiaomi
مدل :    Mi Band 4
سایز صفحه نمایش :    0.95 اینچ
نوع صفحه نمایش :    لمسی AMOLED
مقاوم در برابر آب :    تا عمق 50 متر , 5ATM
ظرفیت باتری :    لیتیوم پلیمری 135 میلی آمپرساعت
کارکرد باتری :    15-20 روز
وزن :    21 گرم
اتصالات :    بلوتوث نسخه 5.0
سایر ویژگی ها :    میکروفون داخلی،77 تم رنگی،قابلیت تنظیم هشدار،ژیروسکوپ سه‌جهته، شتاب‌سنج سه‌جهته،سنسور ضربان قلب و تغییرحجم‌سنجی نوری (PPG)،امکان نمایش زمان، تعداد گام‌ ها، مسافت طی‌ شده، کالری مصرف‌ شده، آب و هوا، ضربان قلب، اعلانات

بخشها :
لوازم جانبی موبایل
ساعت هوشمند

برند : شیائومی
description-titleتوضیحات محصول
tech-featuresمشخصات فنی
commentsدیدگاه کاربران
افزودن به سبد خرید
339,000 تومان
نظرات
علی شهریاری
ممنون میشم ازتون اگه نسخه گلوبال هم موجود کنین ????
یکشنبه 20 مرداد 1398 - 10:23
فروشگاه جانبی
سلام
تلاش میکنیم به زودی موجود بشه
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 09:40
amir
سلام من این محصول رو تهیه کردم اما نمیدونم به چه شارژری بزنمش منظورم مقدار ولتاژ و امپر شارژر هستش. لطفا راهنمایی کنید و اگه شارژر مناسب برای این اسمارت بند در سایتتون موجود هست لینکشو بفرستید واسم تهیه کنم.
یکشنبه 20 مرداد 1398 - 22:42
فروشگاه جانبی
سلام
شارژر زیر پیشنهاد میشه برای
https://janebi.com/product/samsung-travel-charger-adapter-1-0a
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 09:40
علیرضا
سلام من نسخه گلوبال ورژن XMSH07HM دارم ولی خب دستیار صوتی و NFC نداره و میخوام عوض کنم
اگه میشه نسخه گلوبال ورژن XMSH08HM که دارای دستیار صوتی و NFC هست اگه موجود دارین لینک بدین خرید بزنم.
تآکید میکنم نسخه گلوبال.
دوشنبه 21 مرداد 1398 - 00:09
علیرضا
یه سلا دیگه آیا نسخه NFC و دستیار هوشمند دارش تو ایران هست اصلا؟
دوشنبه 21 مرداد 1398 - 00:17
فروشگاه جانبی
سلام
نسخه nfc اصلا در ایران کارایی نداره و فقط هزینه کردن بی فایده می باشد
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 09:39
احسان
لطفا نسخه گلوبالشو با قیمت معقول موجود کنید.
دوشنبه 21 مرداد 1398 - 08:44
فروشگاه جانبی
سلام
در تلاشیم که به زودی موجود بشه
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 09:37
amir
با شارژری که خروجیش چند امپره بزنمش به شارژ؟ اگر شارژر مورد نظر در سایتتون موجود هست بگید کدومه تهیه کنم
دوشنبه 21 مرداد 1398 - 13:04
فروشگاه جانبی
سلام
مدل زیر پیشنهاد میشه
https://janebi.com/product/samsung-travel-charger-adapter-1-0a
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 09:37
آرمین خاکسار
با سلام خدمت شما . میخواسم بدونم این نسخه ای که شما در اینجا میفروشید نسخه چین هست یا نسخه گلوبال؟ .ممنون میشم پاسخ بدید.
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 12:23
فروشگاه جانبی
سلام
پارت فعلی نسخه چین می باشد
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 09:08
امیرمهدی
سلام. آیا این نسخه NFC و دستیار صوتی داره چون دو نوع chinese داریم یه استاندارد یکیم chinese version که دومی از حتی از گلوبال گرونتره چون NFC و دستار صوتی داره
حال این داره یا نه
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:45
فروشگاه جانبی
سلام
خیر این مدل بدون nfc هست
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 09:08
علیرضا
شما میگین NFC هیچ کارایی نداره در ایران
این حرف درست
ولی خب گفته شده اتصال بهتر و با دوام تری داره به گوشی
و اینکه دستیار صوتی هم داره ک خیلی مهمه این
اگه پیدا میشه من میخوامش
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 14:44
فروشگاه جانبی
سلام
در مورد دستیار صوتی من مطلبی ندیدم ولی نسخه nfc دار معمولا 100 هزار تومان گرون تر از این قیمتش هست سعی میکنیم به زودی موجود کنیم
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 09:07
رامین شکییا
دوستانی که دوست دارند می بند ۴ شون فارسی رو ساپورت کنه با اکانت ramin_r11 در تلگرام با بنده در تماس باشند
کاملا قانونی و بدون تعویض رام
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 02:27
A.S.E
با سلام
ببخشید این نسخه ی مچ‌بند گلوبال هست؟
با نسخه چینی در هنگام عدم متصل به گوشی چه فرقی میکنه؟
با تشکر از سایت خوبتون
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 11:52
فروشگاه جانبی
سلام
خیر نسخه چین هست پارت فعلی
و اگر یک بار به گوشیتون وصل کنید دیگه هیچ تفاوتی نخواهد داشت
پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 09:39
رضا
سلام میخواستم دو تا سوال بپرسم
1؛ برای مچ بند میشه آلارم و یادآوری تنظیم کرد و اینکه چند تا آلارم با همدیگه؟؟
2؛ این مچ بند هم مثل ساعت های کاسیو بوق ساعتی (زنگ رأس هر ساعت) داره؟
ممنون
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 13:59
فروشگاه جانبی
سلام
میتونید الارم رو روی گوشیتون تنظیم کنید و ناتیفیکیشنش رو روی ساعت در یافت کنید
پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 09:39
روزبه
سلام نسخه ی چینی بعد از اتصال به کوشی تنها زمانی به زبان انگلیسی تغییر پیدا میکنه که زبان خود گوشی هم انگلیسی باشه در غیر اینصورت اگر زبان گوشی فارسی و یا هر زبان دیگه ایی باشه در نسخه ی چینی به زبان مبدا یعنی چینی برمیگرده.
در ضمن نسخه ی چینی را با قیمت خیلی کمتر میشه تهیه کرد
پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 16:29
hosein
سلام. بسیار قیمت رقابتی و خوبی دارید اما مشکل اینجاست که تنوع رنگی این بند در نسخه گلوبال خیلی مهم هست و نه گارانتی رسمی و نه هیچ چیز دیگر. ممن. ن میشم نسخه های رنگی اما گلوبال را موجود کنید
شنبه 26 مرداد 1398 - 13:16
فروشگاه جانبی
سلام
در تلاشیم به زودی موجود بشه
یکشنبه 27 مرداد 1398 - 12:51
مجتبی
این مدل global هستش یا مدل چینیش؟
سه شنبه 29 مرداد 1398 - 23:07
فروشگاه جانبی
سلام
پارت چین هست فعلا
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 08:41
user_72900
سلام ببخشید نسخه گلوبال ضدآب هست چون بعضی ها میگن نسخه چینی ضدآبه ولی نسخه گلوبال گردوغبار هست
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 02:42
فروشگاه جانبی
سلام
فرقی بین نسخه گلوبال و چین در این مورد وجود نداره
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 08:41
farshad
با سلام
این کالا گارانتی داره ؟ و اگه داره چه مدتی است ؟
با تشکر
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 22:27
فروشگاه جانبی
سلام
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی داره
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 08:40
Mobin
سلام میخاسم ببینم نسخه ی اونجرز ادیشن یا همون ماول هم موجود میکنید یا ن؟
یکشنبه 3 شهریور 1398 - 13:03
فروشگاه جانبی
سلام
فعلا زمان دقیق موجود شدن این نسخه مشخص نشده
دوشنبه 4 شهریور 1398 - 08:00
امیر
بند می بند 4 به می بند 3 میخوره
یکشنبه 3 شهریور 1398 - 21:43
فروشگاه جانبی
سلام
بند های سیلیکنی بله میخوره ولی فلزی خیر
دوشنبه 4 شهریور 1398 - 08:00
احسان
نسخه nfc دار این مچبند ایا امکان داره موجود بشه ؟ و ایا ارزش خرید داره؟
دوشنبه 4 شهریور 1398 - 20:10
فروشگاه جانبی
سلام
نسخه nfc دار در ایران هیچ کارایی نداره و الکی پول رو دور ریختن هست
چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 08:24
متین حسینی
من خریدم به درد نمیخوره پیشنهاد میکنم شماهم نخرید
سه شنبه 5 شهریور 1398 - 13:07
فروشگاه جانبی
سلام
چه مشکلی داشته ؟
این محصول پرفروشترین دستبند جهان است !
چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 08:24
برديا
نسخه و چينى گلوبال را چطورى تشخيص دهيم و فرقى دارند
پنجشنبه 9 آبان 1398 - 10:15
فروشگاه جانبی
سلام
از روی بسته بندی محصول قابل تشخیص می باشد
دوشنبه 13 آبان 1398 - 10:11
Kaveh
سلام
نسخه ای که الان موجود دارین نسخه گلوبال هست؟
سه شنبه 5 شهریور 1398 - 14:38
فروشگاه جانبی
سلام
بله گلوبال هست پارت فعلی
چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 08:24
احسان
من جایی خوندم که در نسخه nfc دار به جای بلوتوث با nfc به گوشی وصل میشه . آیا صحت داره ؟؟؟
چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 13:16
فروشگاه جانبی
سلام
nfc فراید وصل شدن با بلوتوث رو آسان تر میکنه ولی در کل با بلوتوث وصل میشه
شنبه 9 شهریور 1398 - 13:15
بابک
سلام
این نسخه XMSH08HM دارای nfc هست؟
چون XMSH07HM نداره
چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 13:46
احسان
نسخه گلوبال دوباره کی موجود میشه؟
شنبه 9 شهریور 1398 - 09:38
فروشگاه جانبی
سلام
تا 48 ساعت آینده پارت جدید میرسه
شنبه 9 شهریور 1398 - 13:15
احسان
ایا این نسخه گلوباله ؟؟
یکشنبه 10 شهریور 1398 - 19:07
فروشگاه جانبی
سلام پارت فعلی نسخه چین هست
دوشنبه 11 شهریور 1398 - 08:32
دانیال
نسخه گلوباله یا چین؟
یکشنبه 10 شهریور 1398 - 20:01
فروشگاه جانبی
سلام
پارت فعلی نسخه چین هست
دوشنبه 11 شهریور 1398 - 08:32
YOSUOF
سلام خسته نباشد
ساعت زبان فارسی را ساپور میکنه ؟
میشه جواب تماس هارا باهاش داد
دوشنبه 11 شهریور 1398 - 00:55
فروشگاه جانبی
سلام
در حال حاظر شیائومی رام فارسی نداده ولی گویا در آینده قراره بده
فقط میتونید ببینید که تماس دارید یا خیر
دوشنبه 11 شهریور 1398 - 08:31
احسان
تو قسمت اضافه کردن به سبد خرید لطفا نوع چین یا گلوبال بودنشو بنویسید
پس کی این نسخه گلوبال موجود میشه؟
دوشنبه 11 شهریور 1398 - 12:28
فروشگاه جانبی
سلام
نسخه گلوبال هفته دیگه مجدد موجود میشه
سه شنبه 12 شهریور 1398 - 07:24
امیر
سلام
نسخه فعلی و قابل خید نسخه گلوبال هست یا چین
سه شنبه 12 شهریور 1398 - 18:33
فروشگاه جانبی
سلام
پارت فعلی نسخه چین می باشد
چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 08:40
Omid
سلام
الان این نسخه که موجود دارید نسخه گلوبال هست یا چین؟
نسخه چین وقتی ارتباطش با دستگاه قطع میشه زبانش به چینی برمیگرده اما گلوبال همون انگلیسی باقی میمونه
چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 08:04
فروشگاه جانبی
سلام
نسخه چین هست اگر زبان گوشیتون فارسی باشه این اتفاق برای میوفته اگر زبان گوشیتون انگلیسی باشه چنین مشکلی نخواهید داشت عملا هیچ تفاوتی نداره با نسخه گلوبال
چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 08:40
milad
من دیروز سفارش دادم کی به دستم میرسه؟؟
چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 11:20
فروشگاه جانبی
سلام
تهران همان روز کاری و خارج از تهران 48 ساعت کاری زمان میبره
پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 07:32
aliz
نسخه گلوبال هست یا چینی؟
چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 12:47
فروشگاه جانبی
پارت فعلی نسخه چین هست
پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 07:31
امیر
سلام، مدیر جان من ورژن گلوبال میخوام چرا ذکر نمیکنین توی اگهی فروشتون؟ لطفا این مورد برسی کنید دیگه :/ ای بابا
پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 00:32
فروشگاه جانبی
سلام
چشم به زودی ورژن گلوبال هم موجود میشه
پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 07:31
احسان
فک کنم تا این چینی هاش تموم نشه گلوبال رو موجود نمیکنین
شنبه 16 شهریور 1398 - 12:15
فروشگاه جانبی
سلام
خیر موجود میکنیم منتظریم پارت جدیدش با قیمت مناسب برسه
یکشنبه 17 شهریور 1398 - 09:35
moradi
سلام
حدودا مشخص نميكنيد كي نسخه گلوبال موجود ميشه؟؟؟
جمعه 22 شهریور 1398 - 23:16
فروشگاه جانبی
سلام
تا اخر هفته
شنبه 23 شهریور 1398 - 11:55
حسین
میشه ورژنش رو مشخص کنید گلوبال هست یا چین
توی مشخصات بزننین بهتره
سه شنبه 19 شهریور 1398 - 11:04
فروشگاه جانبی
سلام
پارت فعلی چین هست
چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 09:37
پونه
آیا امکان وصل شدن به هدفون از طریق بلوتوث رو داره؟
چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 05:01
فروشگاه جانبی
سلام
خیر فقط به گوشی وصل میشه
چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 09:37
Mohsen
آیا این مچ بند نسخه ی گلوبال هستش ؟؟؟
چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 18:12
فروشگاه جانبی
سلام
خیر پارت فعلی چین هست که تفاوتی با نسخه گلوبال نداره از نظر کارایی
پنجشنبه 21 شهریور 1398 - 09:45
Reza
سلام، نسخه گلوبال موجود نشد؟
محافظ صفحه هم دارید؟
پنجشنبه 21 شهریور 1398 - 10:25
فروشگاه جانبی
سلام
به زودی موجود میشه
دستبند میتونید در لینک زیر تهیه کنید
https://janebi.com/product/xiaomi-mi-band-3-screen-protective-film
جمعه 22 شهریور 1398 - 13:21
رامتین
salam in kodom noskhe chini ya global!?
پنجشنبه 21 شهریور 1398 - 15:35
فروشگاه جانبی
سلام
پارت فعلی نسخه چین می باشد گلوبال هم به زودی موجود میشه
جمعه 22 شهریور 1398 - 13:21
مجید
سلام. آیا این دستبند قابلیت مکالمه داره؟یعنی میشه باهاش حرف زد و صدا با طرف مقابل پشت خط منتقل بشه؟ممنون
پنجشنبه 21 شهریور 1398 - 23:11
فروشگاه جانبی
سلام
میکروفن داره ولی اینجوری نیست که کامل بتونید صحبت کنید
جمعه 22 شهریور 1398 - 13:21
Mohammadhosein
سلام گلس ضد خش کی میارید؟
جمعه 22 شهریور 1398 - 13:03
فروشگاه جانبی
سلام
در لینک زیر میتونید تهیه کنید

https://janebi.com/product/xiaomi-mi-band-3-screen-protective-film
جمعه 22 شهریور 1398 - 13:20
حمیدرضا تقی زاده
مدل گلوبالش رو کی موجود میشه چون بااین تنها فرقش اینکه زمانیکه گوشی وصل نیست زبان روی انگلیسی هست
جمعه 22 شهریور 1398 - 15:51
فروشگاه جانبی
سلام
اگه زبان گوشیتون انگلیسی باشه که فرقی نداره بازم
گلوبال هم به زودی موجود میشه
شنبه 23 شهریور 1398 - 11:38
hertz
اگه نسخه چینی بلوتوثش با موبایل قطع بشه زبانش به چینی برمیگرده یا همیشه انگلیسیه؟
شنبه 23 شهریور 1398 - 10:51
فروشگاه جانبی
سلام
اگر زبان گوشیتون انگلیسی باشه مشکلی نداره ولی اگر زبان گوشیتون فارسی باشه بله
شنبه 23 شهریور 1398 - 11:37
حسین یونسی
سلام و خسته نباشید
آیا این مدل برای موزیک و تماس و اس ام اس برای گوشی های غیر از شییومی هم کار میده ؟؟
با تشکر
دوشنبه 25 شهریور 1398 - 21:31
علی
سلام مدل GLOBAL رو موجود دارید؟؟
سه شنبه 26 شهریور 1398 - 21:29
فروشگاه جانبی
سلام
به زودی موجود میشه گلوبال هم
چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 09:06
user_66058
آپدیت هایی که برای گلوبال میاد برای این هم میاد؟
چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 03:03
فروشگاه جانبی
سلام
بله قطعا
چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 09:06
alireza skeykhi
نسخه گلوبال هست یا چینی؟همینی ک زدین قیمتشو ۳۳۹ هزار تومان
چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 13:01
فروشگاه جانبی
سلام
چین هست
یکشنبه 31 شهریور 1398 - 10:12
حسین
سلام من دیشب یکیشو خریدم کی میرسه دستم؟؟!
چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 14:02
فروشگاه جانبی
سلام
مبارکتون باشه
تهران همان روز کاری
خارج از تهران 48 ساعته
یکشنبه 31 شهریور 1398 - 10:12
ساغر کدخدایی
من با نوت ۸ وصل نشدم چرا؟
چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 23:18
فروشگاه جانبی
سلام چه مشکلی دارید؟
یکشنبه 31 شهریور 1398 - 10:12
سیدحسینی
سلام وقت بخیر
الان سفارش بدم امروز بدستم میرسه؟
پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 16:24
فروشگاه جانبی
سلام
تهران همان روز خارج از تهران 48 ساعته
یکشنبه 31 شهریور 1398 - 10:12
حسین انصاری
با سلام این نسخه از دست بند ورژن گلوبال هست یا چینی؟
پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 17:56
فروشگاه جانبی
سلام
پارت فعلی چین هست گلوبالم اضافه میشه چند روز آینده
یکشنبه 31 شهریور 1398 - 10:12
سینا
درود
ایا این مدل گلوبال هست یا چاینا ؟
و اگر امکان داره تو صفحه همون محصول قید بشه که چه نسخه ای (گلوبال یا چاینا ) هست
با تشکر از سایت خوبتون.
یکشنبه 31 شهریور 1398 - 09:57
فروشگاه جانبی
سلام
پارت فعلی چین هست گلوبال به زودی اضافه میشه
یکشنبه 31 شهریور 1398 - 10:11
ساغر کدخدایی
من دو روز پیش خریدم و کانکت شدم منتها از فرداش دیگه تماسها رو مچ بند الارم نمیده باهاشون تماس تلگرامی هم برقرار کردم جوابی نگرفتم
یکشنبه 31 شهریور 1398 - 13:29
فروشگاه جانبی
سلام
از طریق اپلیکیشن میتونید ناتیفیکیشن هارو تنظیم کنید
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 10:27
احسان
سلام خیلی وقته منتظر موجودی گلوبال این محصولم تا فقط از جانبی تهییش کنم .لطفا تاریخ دقیق موجودی گلوبال این محصول رو بگین که اگه زود موجود نشه به ناچار از جای دیگه تهیش کنم فقط خواهشا تاریخ دقیق موجودیش رو بگین .
دوشنبه 1 مهر 1398 - 19:04
فروشگاه جانبی
سلام
تا 48 ساعت آینده موجود میشه پارت جدیدش
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 10:27
None
سلام
قصد خرید این محصول رو دارم ولی جای بسی تعجب است که دوستان فقط راجع ورژن device سوال داشتند و من هم بر این شدم که تفاوت global و China رو جویا بشم.
.
.
و سوال خودم هم این بود که آگاهم کنید ، این قبیل ساعت های‌ هوشمند ( سری شیامی ) قابلیت نمایش نام مخاطبین در هنگام دریافت تماس و یا متون وارده از طریق پیامک را به زبان پارسی خواهند داشت یا خیر.. صرفا انگلیسی
سپاس
سه شنبه 2 مهر 1398 - 00:50
فروشگاه جانبی
سلام
در حال حاظر چه نسخه چین و چه نسخه گلوبال زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه ولی به گفته شرکت تا چند ماه آینده اپدیت برای جفتشون عرضه میشه
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 10:27
delete account
با سلام خدمت فروشگاه درجه 1 جانبی

این پارت که چین هست آیا بعد از مچ وقتی بلوتوث قط شود زبان میبند چین میشه یا انگلیسی می مونه؟
سه شنبه 2 مهر 1398 - 21:22
فروشگاه جانبی
سلام
اگه زبان منو های گوشیتون فارسی باشه بعد از قطع و وصل چینی میشه
ولی اگه زبان منو گوشیتون انگلیسی هست بعد از قطع و وصل هم انگلیسی می مونه
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 10:26
delete account
جانبی عزیزم این میبند ضد خش واقعی صفحش؟
سه شنبه 2 مهر 1398 - 23:21
فروشگاه جانبی
سلام
نمیشه گفت 100 در 100 ولی خیلی مقاوم هست
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 10:25
Ahmadreza
سلام خسته نباشید این ساعت نوار قلب رو نمیگیره ؟
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 15:58
فروشگاه جانبی
سلام
خیر ضربان قلب رو میگیره هر موقعی که بخواین
شنبه 6 مهر 1398 - 09:55
ali
سلام - نسخه گلوبال موجود دارید ؟ فقط گلوبال
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 17:03
فروشگاه جانبی
سلام
هر دو مدل موجود هست از بخش انتخاب رنگ میتونید انتخاب کنید
شنبه 6 مهر 1398 - 09:54
delete account
با سلام واقعا از جانبی تشکر میکنم بخاطر جنس با کیفیت اصلی و با قیمت مناسب که برای مردم ارسال میکنه و برخورد عالی و با شخصیت پیک های این فروشگاه من محصول طی 24 ساعت به دستم رسید و بسته بندی شیک و حرفه ای جانبی واقعا آدمو شگفت زده میکنه وازشون خیلی تشکر میکنم بنظر من این فروشگاه با امن ترین و با اعتماد ترین فروشگاه کشوره و هیچ فروشگاهی به خوبی جانبی نیست حتی رقیبش دیجیکالا برای همین به دیگران پیشنهاد میکنم با خیال راحت از این فروشگاه خرید کنیدچون بی نظیره اگه به غیر از تجهیزات جانبی بخش فروش موبایلم اظافه کنید عالی تر میشه
جانبی مرسی که هستی.
پنجشنبه 4 مهر 1398 - 01:53
فروشگاه جانبی
سلام
مبارکتون باشه
متشکر از اعتماد شما
شنبه 6 مهر 1398 - 09:53
delete account
جانبی عزیزم لطفا راهنماییم کن چجوری با میبندم موسیقی عوض کنم؟ تنظیماتش کجا هست؟
پنجشنبه 4 مهر 1398 - 01:55
فروشگاه جانبی
سلام
در تلاشیم به زودی اموزش کاملی رو قرار بدیم
شنبه 6 مهر 1398 - 09:53
سید مرتضی جلال زاده
سلام.
این مدل شیائومی ۴ به گوشی های اپل یا ios وصل میشه؟
قطعی نحواهد داشت؟
پنجشنبه 4 مهر 1398 - 18:02
فروشگاه جانبی
سلام
بله وصل میشه و کاملا مناسبه
شنبه 6 مهر 1398 - 09:52
کورش
سلام.این محصول نسخه ی گلوبال هست یا چین؟
جمعه 5 مهر 1398 - 03:27
فروشگاه جانبی
سلام
هر دو مدل هست که از قسمت انتخب رنگ میتونید انتخاب کنید
شنبه 6 مهر 1398 - 09:52
علی ا
سلام من میخوام نسخه گلوبال رو سفارش بدم. چه جوری باید نسخه گلوبال سفارش بدم؟ دوستم از دیجیکالا خریده به جای گلوبال براش چین فرستادن. ایا نسخه گلوبال توی سایت کد محصولش فرق داره؟
بعدم اینکه بند نارنجیشو میخوام. باید بند سفارش بدم یا اینکه میشه از همون اول بندش نارنجی باشه
جمعه 5 مهر 1398 - 23:02
فروشگاه جانبی
سلام
به زودی مجدد موجود میشه و در قسمت انتخاب رنگ میتونید گزینه گلوبال رو انتخاب کنید
شنبه 6 مهر 1398 - 09:52
علی ا
ببخشید شما از دو هفته پیش میگید تا چند روز اینده موجود میشهه. این چند روز دقیقا کی هست؟
شنبه 6 مهر 1398 - 10:09
فروشگاه جانبی
سلام
از اون موقع 2 بار موجود شده و مجدد ناموجود شده
شنبه 6 مهر 1398 - 10:26
علی ا
اهان من دیر به دیر سر زدم به سایت متوجه نشدم. بعد قیمت گلوبال چقدر بیشتر از چینه؟
شنبه 6 مهر 1398 - 11:07
فروشگاه جانبی
اختلاف قیمتشن خیلی نیست تا فردا مجدد موجود میشه
شنبه 6 مهر 1398 - 11:29
علی ا
ببخشید بندشم دارید تو رنگای مختلف؟ میخوام دوتاشو باهم سفارش بدم. لطف کنید بند نارنجی رو هم موجود کنید تا فردا.
شنبه 6 مهر 1398 - 14:58
فروشگاه جانبی
سلام
به زودی بند های اضافه هم موجود میشه
یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:55
علیرضا
سلام نسخه گلوبال توی این چند روز موجود میشه؟
شنبه 6 مهر 1398 - 10:55
فروشگاه جانبی
سلام
بله تا 24 ساعت آینده مجدد موجود میشه
شنبه 6 مهر 1398 - 11:29
فتح اله سرلک
سلام خسته نباشید نسخه گلوبال رو بالاخره سفارش دادم ولی بند اضافه می خواستم که موجود نبود کاش زودتر بند های گوناگون رو موجود کنید
ممنون از فروشگاه خوبتون
شنبه 6 مهر 1398 - 20:05
فروشگاه جانبی
سلام
مبارکتون باشه
متشکر از اعتماد شما
به زودی موجود میشه
یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:55
حامد
دوستانی که خریدن، کرنومتر داره؟
شنبه 6 مهر 1398 - 21:16
علی امینی
بله داره. هم کرنومتر داره هم تایمر- آب و هوا رو نشون میده- موزیک رو کنترل میکنه-خیلی خوبه نسبت به قیمتش
سه شنبه 9 مهر 1398 - 14:56
ابراهیمیان
سلام خسته نباشید
واقعا دستتون درد نکنه
همون نسخه گلوبال به دستم رسید
یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:24
فروشگاه جانبی
سلام
مبارکتون باشه
متشکر از اعتماد شما
یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:55
مرتضی
سلام
لطفا اگر کسی تجربه ای در استفاده از این دستبند با گوشی آیفون داره بگه
میخوام بدونم با گوشی آیفون هم تمام کارایی ها رو داره یا نه
با سپاس فراوان
یکشنبه 7 مهر 1398 - 13:05
فروشگاه جانبی
سلام
بله همه کارایی هارو داره با خیال راحت میتونید تهیه کنید
یکشنبه 7 مهر 1398 - 13:10
alisedigh
سلام نسخه چین هست یا گلوبال؟
یکشنبه 7 مهر 1398 - 14:30
فروشگاه جانبی
سلام
هر دو نسخه موجود هست موقع انتخاب رنگ میتونید انتخاب کنید
دوشنبه 8 مهر 1398 - 11:10
حامد
تمام مواردش مناسبه ولی قدم شمار و تخمین مصافتش واقعا افتضاحه. اسمش قدم شماره و این باید بارزترین خصوصیت کاربردیش باشه در حالی که اصلا کارایی نداره. اگر یه چیز دقیق میخواید که مثل خود گوشی مسافت رو درست محاسبه کنه فقط نسخه های gps دار رو بگیرید وگرنه پولتون رو دور ریختید.
من دونده هستم و تو پیست که امتحانش کردم کاملا ناامید شدم، میخوام بزارم تو دیوار همین امشب
دوشنبه 8 مهر 1398 - 18:02
saeed
با سلام
ببخشید این نسخه گلوبال هست یا نسخه chinea
؟
اگه نسخه گلوبال هست ممنون میشم به من اطلاع بدید تا ثبت سفارش کنم
دوشنبه 8 مهر 1398 - 19:51
فروشگاه جانبی
سلام
هر دو مدل موجود هست هنگام ثبت سفارش در قسمت انتخاب رنگ میتونید انتخاب کنید
سه شنبه 9 مهر 1398 - 10:14
سیدرسول
سلام
خواستم بدونم وقتی کسی تماس میگیره اسمش رو میندازه؟؟یافقط شماره؟؟
پیام که میاد میشه خوند؟؟.
پیام فارسی ساپورت میکنه؟؟؟
سه شنبه 9 مهر 1398 - 00:29
فروشگاه جانبی
سلام
اگه به صورت انگلیسی سیو کرده باشید میندازه
هنوز قابلیت فارسی بهش اضافه نشده ولی شیائومی گفته اضافه میکنه
سه شنبه 9 مهر 1398 - 10:13
علی امینی
محصول به دستم رسید خداروشکرراضیم ازش.
فقط یه نکته ای بگم. من نسخه گلوبال رو خریدم. این نسخه ای که برای من ارسال شده، NFC نداره خداروشکر. چونکه اصلا تو ایران کارایی نداره و شارژ بیشتری مصرف میکنه ولی دوستانی که میخوان بخرن حواسشون باشه که NFC نداره- جانبی اینو اصلاح کن توی معرفی محصول
دیجیکالا قبلا خیلی خوب بود ولی جدیدا شده دلال و فروشنده و اصلا نظارتی بر روی کیفیت محصولات نداره. من از دیجیکالا نخریدم از اینجا خریدم هم ارزونتره و هم واقعا از خریدم توی جانبی راضیم. به همین صورت جلو برید قطعا مشتریاتون بیشتر خواهد شد.
ممنون.
سه شنبه 9 مهر 1398 - 15:02
فروشگاه جانبی
سلام
با تشکر از اعتماد شما
علت ذکر شدن nfc خصوصیات محصول هست چون در بعضی مواقع مدل nfc دار هم موجود میشه در انتخابات
چهارشنبه 10 مهر 1398 - 09:05
alisedigh
سلام از نظر شما mi band 4 بهتره یا honor bamd 5 ؟؟؟
و آیا واسه mi band 4 آپدیت فارسی میاد(که فارسی رو پشتیبانی کنه)؟
سه شنبه 9 مهر 1398 - 22:09
فروشگاه جانبی
سلام
از نظر اینکه لوازم می بند شیائومی خیلی بیشتر هست برای همین هم پیشنهاد ما می بند هست که در آینده دچار مشکل نشید برای لوازمش
قراره که در آپدیت بعدی فارسی رو هم ساپورت کنه
چهارشنبه 10 مهر 1398 - 09:03
alisedigh
آپدیت ساپورت زبان فارسی برای mi band 4 کی میاد؟
چهارشنبه 10 مهر 1398 - 14:25
فروشگاه جانبی
سلام
هنوز زمان دقیقش اعلام نشده
پنجشنبه 11 مهر 1398 - 10:16
سیدرسول
سلام خسته نباشید.
وقتی به گوشی وصل میشه تاچند متر از گوشی دوربشه جواب میده؟؟
دسبند رو الان بخرم بع که فارسیش بیاد قابلیت آپدیت داره؟؟
پنجشنبه 11 مهر 1398 - 23:17
فروشگاه جانبی
سلام
تا حدود 10 متر
بله بعدا میتونید اپدیت رو دریافت کنید
شنبه 13 مهر 1398 - 18:17
Akhavan
سلام دسبند استیلش موجوده؟یا نه؟
بعد اینکه ارزش گرفتن داره؟
یه توضیح کوچیکم راجب گلوبال بدین ممنون میشم
جمعه 12 مهر 1398 - 02:08
فروشگاه جانبی
سلام
به زودی بند های استیل هم موجود میشه
این مپ بند پرفروشترین دستنبد سلامتی دنیا هست
نسخه گلوبال فقط در زبان تفاوت میکنه با نسخه چین که نسخه چین بعد از وصل شدن به گوشی میتونید زبانش رو انگلیسی کنید
شنبه 13 مهر 1398 - 18:16
erfan
سلام جانبی عزیزم گلس میبند4 چجوری سفارش بدم؟
جمعه 12 مهر 1398 - 22:48
فروشگاه جانبی
سلام
در لینک زیر میتونید تهیه کنید
https://janebi.com/product/xiaomi-mi-band-3-screen-protective-film
شنبه 13 مهر 1398 - 18:15
سیدرسول
سلام خواستم بدونم وقتی به گوشی وصل میشه تا چه مقدار فاصله جواب میده؟؟؟
شنبه 13 مهر 1398 - 10:15
فروشگاه جانبی
سلام
حدود 10 متر ولی بدون گوشی هم یه سری از عملکرداش کار میکنه
شنبه 13 مهر 1398 - 18:14
mehrdad
سلام میخواستم بپرسم این نسخه ای که از این دستبند الان موجود دارین نسخه گلوبال هست یا چین؟؟
شنبه 20 مهر 1398 - 22:29
فروشگاه جانبی
سلام
هر دو نسخه موجود هست موقع انتخاب رنگ میتونید تعیین کنید
یکشنبه 21 مهر 1398 - 09:14
catt
داخل دیجی کلا ۳۹۴ هزار تومان هست اونم نسخه گلوبال چون انگلیسی هست چون همه از دیجی کالا خرید میکنن برای همین تصمیم گرفتم از اینجا بخرم
دوشنبه 22 مهر 1398 - 14:15
فروشگاه جانبی
سلام
نسخه گلوبال در جانبی ۳۴۸ تومان می باشد که میتونید تهیه کنید
سه شنبه 23 مهر 1398 - 10:20
شیرین
نسخه گلوبال کی موجود میشه؟
جمعه 26 مهر 1398 - 08:50
فروشگاه جانبی
سلام
موجود شده میتونید سفارش بدید
یکشنبه 28 مهر 1398 - 14:37
Amir
سلام
ببخشید دفترچه راهنما گلوبال به چه زبان هایی ترجمه شده.
شنبه 27 مهر 1398 - 00:49
فروشگاه جانبی
سلام
انگلیسی
یکشنبه 28 مهر 1398 - 14:37
شیرین
ابن هفته موجود میشه نسخه گلوبال؟
شنبه 27 مهر 1398 - 09:30
فروشگاه جانبی
سلام
بله موجود شده
یکشنبه 28 مهر 1398 - 14:37
علی
سلام ، وقت بخیر ، من دیشب این محصول رو سفارش دادم و امروز به دستم رسید ، ولی نسخه XMSH07HM هستش ، میخوام بدونم نسخه XMSH08HM رو شما نداشتید یا تو ایران نیست !؟
یکشنبه 28 مهر 1398 - 13:59
فروشگاه جانبی
سلام
مدل ۰۸ داخل ایران نمیاد چون کارایی نداره
یکشنبه 28 مهر 1398 - 14:37
Amirale
سلام،
دفترچه راهنما می بند ۴ گولوبال به چه زبان هایی ترجمه شده .
یکشنبه 28 مهر 1398 - 20:20
فروشگاه جانبی
سلام
نسخه گلوبال انگلیسی می باشد
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 10:10
سلام
سلام و خسته نباشید
نسخه چین،مشکی موجود نمی کنید؟
گارانتی هم دارن؟
دوشنبه 29 مهر 1398 - 23:57
فروشگاه جانبی
سلام
بله به زودی نسخه چین هم موجود میشه
پارت فعلی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارد
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 10:10
سلام
سلام و خسته نباشید پرداخت در محل هم دارید؟
سه شنبه 30 مهر 1398 - 22:05
فروشگاه جانبی
سلام
بله در تهران
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 10:09
بهرام بیژنی
لطفا در معرفی دستبند نسخه چینی یا گلوبال رو قید کنید.من به همین دلیل اشتباها نسخه چینی سفارش دادم.الان پیگیر هستم‌که اگر جانبی لطف کند و برام تعویض کند????????
پنجشنبه 2 آبان 1398 - 16:52
فروشگاه جانبی
سلام
هنگام انتخاب رنگ کاملا مشخص هست هر دو نسخه
با تشکر
دوشنبه 6 آبان 1398 - 13:20
آتنا
نسخه گلوبال هست؟
دوشنبه 6 آبان 1398 - 17:42
امیرحسین آموزگار
لطفا مشخص کنید نسخه چینه یا گلوباله . الان مشخص نیست تو قسمت انتخاب رنگ و افزودن به سبد خرید.
سه شنبه 7 آبان 1398 - 03:05
فروشگاه جانبی
سلام
بعد از موجود شدن میتونید انتخاب کنید
یکشنبه 12 آبان 1398 - 10:40
alisedigh
سلام بند فلزیش کی موجود میشه ؟
سه شنبه 7 آبان 1398 - 22:09
فروشگاه جانبی
سلام
در تلاشیم تا ۴۸ ساعت دیگه موجود بشه
یکشنبه 12 آبان 1398 - 10:39
کامران
سلام دستیار صوتی فقط تو نسخه nfc دار هسست؟یا همه مدل ها دستیار صوتی دارن؟ممنون میشم سریع تر جواب بدین
جمعه 10 آبان 1398 - 17:30
فروشگاه جانبی
سلام
سایت تولید کننده چیزی توضیح نداده
یکشنبه 12 آبان 1398 - 10:39
jamil
کی دوباره این محصول موجود میشه؟
شنبه 11 آبان 1398 - 14:03
فروشگاه جانبی
سلام
در تلاشیم به زودی مجدد شارژ بشه
یکشنبه 12 آبان 1398 - 10:37
Basir
لطفا بگید نسخه ای که الان موجود شده گلوبال هست یا نه؟ چون هیچ گزینه انتخابی نداره
دوشنبه 13 آبان 1398 - 21:32
محمدرضا حسینی پور
سلام الان این نسخه چینه یا گلوبال
اگه مشخص کنید بهتره ممنون میشم
6 روز پیش
فروشگاه جانبی
سلام
پارت فعلی نسخه چین هست اگه گلوبال موجمود بشه در هنگام انتخاب رنگ قابل انتخاب خواهد بود
6 روز پیش
فرشید
سلام برای من یه سوال پیش اومده اگه این و خرید کنم و با بلوتوث به گوشی A70ام وصل بشه، اوموقت مثلا اگه هندزفری بلوتوث remax داشته باشم اون دیگه نمیتونه به گوشیم وصل بشه؟
یعنی یه دونه وسیله با بلوتوث وصل میشه؟ نمیشه هم ساعت رو داشت هم با هدفون ریمکس تلفنی حرف زد؟
4 روز پیش
فروشگاه جانبی
سلام
مشکلی نداره به جفتش میتونید همزمان وصل باشید
3 روز پیش
sepamn
سلام . میخواستم بدونم این ورژن که الان موجوده گلوبال یا چین هستش؟
4 روز پیش
فروشگاه جانبی
سلام
این پارت چین هست به زودی نسخه گلوبال هم مجدد موجود میشه
3 روز پیش
ارسال نظر

نام
ایمیلضروری
پیغام (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)ضروری
کد مقابل را وارد کنیدضروری


اگر کد خوانا نیست اینجا را کلیک کنید
راهنمای خرید از جانبی
ثبت سفارش
رویه ارسال سفارشات
پیگیری سفارش
راهنمای پرداخت
بخش مشتریان
پاسخ به پرسش های متداول
رویه‌های بازگرداندن کالا
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره جانبی
درباره ما
تماس با ما
همکاری با ما
شماره حساب ها
وبلاگ جانبی
با عضویت در خبرنامه از تخفیف های جانبی با خبر شوید.
ایمیل خود را وارد نمایید
تایید ایمیل
جانبی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
دانلود اپلیکیشن

شنبه تا چهارشنبه17 - 9پنج شنبه14 - 9تلفن66566282-021janebi-email
 پرداخت در محل تحویل اکسپرس ضمانت اصل بودن کالا 7 روز ضمانت بازگشت
فروشگاه اینترنتی تخصصی جانبی
زمان یکی از با ارزش ترین سرمایه های انسانی است که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود. اهمیت زمان آنقدر برای بشر شناخته شده بود که همواره سعی داشته و دارد، تا برای رسیدن به اهداف خود کوتاه ترین مسیر را انتخاب کند. مسیری که او را زودتر به هدف مورد نظر خود برساند. در سال های اخیر با فراگیر شدن گجت های هوشمند مثل موبایل، تبلت و یا ابزارهای الکترونیکی دیگر مثل لپ تاپ، دوربین، کنسول بازی و... سبب شد شاخه ای جدید در بازار شکل بگیرد که هدف از آن رفع نیازهای جانبی از گروه محصولات باشد...

نماد اعتماد
anjomanشرکت شیائومی در تاریخ 11 ژوئن از نسل جدید مچ بندهای هوشمند خود با نام می بند ۴ ( Mi Band 4 ) رونمایی کرد. در این دستبند هوشمند نسبت به نسل قبلی تغییراتی مشاهده می شود که از مهمترین تغییرات آن می توان به استفاده از صفحه نمایش رنگی با پنل امولد و افزایش 39.9 درصدی اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی اشاره کرد.

شیائومی Mi band 4

نمایشگر شیائومی Mi band 4
می بند جدید از صفحه نمایش 0.95 اینچی رنگی از نوع AMOLED همراه با رزولوشن 120*240 در کنار محافظ صفحه 2.5D  بهره می برد. به لطف استفاده از این نوع محافظ صفحه ایمنی نمایشگر درمقابل هرگونه خط‌ و‌ خش حفظ می شود؛ بنابراین کاربران این دستبند می‌ توانند با خیال آسوده از آن استفاده نمایند.همچنین صفحه نمایش Mi band 4 با دارا بودن تعداد زیادی حالات و تم های مختلف به جذابیت های این مچ بند هوشمند 22 گرمی افزوده است.



قابلیت های تناسب اندام
شیائومی Mi band 4 نسخه گلوبال نسبت به می بند 3 از نظر عملکرد و سخت افزار نیز بهبود پیدا کرده است. به لطف استفاده از شتاب سنج 3 محوره و ژیروسکوپ 3 محوره، این دستگاه به آسانی می تواند نوع ورزش کاربر را تشخیص داده و ردیابی کند. همچنین این دستبند توانایی تشخیص 6 ورزش مختلف شامل شنا، دویدن ساده و روی تردمیل، نرمش، دوچرخه سواری و قدم زدن را با دقت بسیار بالا دارد. علاوه بر این، استفاده از نسخه 5 ام بلوتوث باعث شده است که اتصال برقرار شده با گوشی توسط اپلیکیشن Mi Fit قوی تر و پایدار تر باشد.



از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر، سنسور ضربان قلب، هشدار کم تحرکی و پایش وضعیت خواب کاربر اشاره کرد. در برخی از نسخه های این دستبند ویژگی های خاصی وجود دارد که می توان به پشتیبانی از دستیار صوتی Xiao AI برای کنترل محصولات خانه هوشمند شیائومی و پشتیبانی از NFC برای انجام پرداخت های مختلف اشاره کرد. در نهایت باید به شارژدهی این محصول اشاره کنیم؛ در این دستبند از یک باتری 135 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که طبق اعلام شیائومی با یکبار شارژ کامل آن شما می توانید به مدت 20 روز از این دستگاه استفاده کنید.

توضیحات
 
مشخصات فنی
 
نظرات (۷۳)
 
نمودار قیمت
نوع صفحه نمایش   
لمسی رنگی خازنی

اندازه صفحه نمایش   
0.95 اینچ

سازگاری با   
بلوتوث نسخه‌ی 5
سیستم عامل اندروید 4.3 به بالا
سیستم عامل iOS 8.0 به بالا

حسگرها   
شمارشگر ضربان قلب

اتصالات   
Bluetooth

مقاوم در برابر   
ضد آب تا عمق 50 متر , گرد و غبار

مشخصات باتری   
135 میلی آمپر ساعت

سایر قابلیت ها   
مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی , پاسخ یا رد تماس دریافتی , شمارش گام‌ها , محاسبه‌ی مسافت طی شده , ذخیره‌ی مسیر طی شده , پایش وضعیت خواب , پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی , هشدار عدم تحرک، انجام فرمان های صوتی، دستیار صوتی گوگل

رنگ   
مشکی

توضیحات
 
مشخصات فنی
 
نظرات (۷۳)
 
نمودار قیمت
نظرتان را بنویسید

ARTIMAN– ۲۰ آبان ۱۳۹۸

شیامی بند 4 بهتره یا هانر بند 5

پاسخ

کامران خریدار این محصول ۱۹ آبان ۱۳۹۸

سلام و درود
من هر کاری کردم نتونستم زبان فارسی نشون بده راهی هست آیا ؟ لطفا راهنمایی کنید

پاسخ

محمد خریدار این محصول ۱۷ آبان ۱۳۹۸

سلام ببخشید من این دستبند را خریدم ولی نمیتونم خود اون بخش را برا شارژ جدا کنم

پاسخ

nimaelc1994 خریدار این محصول ۱۵ آبان ۱۳۹۸

سلام

من امروز سفارشم به دستم رسید ممنونم از عوامل سایمان دیجیتال

دقیقا همون چیزی بود که میخواستم نسخه گلوبال پلمپ بسته بندی عالی

وقتی باز کردم خاموش بود مچ بند روشن نمیشد هرکاری کردم اصلا باتری نداشت زدم شارژ شروع کرد به شارژ شدن

خواستم بپرسم مشکلی نداره که اصلا شارژ نداشته ؟؟؟؟

آخه قبلا دیده بودم وقتی باز میکردی خودش شارژ داشت حدودا ۵۰ درصد ولی مال من خالی بود میترسم باتریش خراب باشه

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۶ آبان ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، هیچ مشکلی از این جهت وجود ندارد.
سپاس از شما

پاسخ

Sia– ۱۴ آبان ۱۳۹۸

سلام این محصول کی موجود میشه؟
لطفا اطلاع بدید

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۶ آبان ۱۳۹۸

درود خدمت شما
دوست عزیز، در طی روزهای آتی موجودی این محصول را مجدد بررسی بفرمایید. همچنین شما می توانید با عضویت در شبکه ی تلگرام سایمان دیجیتال (Saymandigital@) از موجودی جدیدترین کالاها و همچنین تخفیف های روزانه مطلع شوید.
سپاس از شکیبایی شما

پاسخ

Sepehr– ۱۱ آبان ۱۳۹۸

سلام ، رنگای دیگشو موجود میکنید ؟
من سیاه نمیخوام بخرم

پاسخ

سارا خریدار این محصول ۴ آبان ۱۳۹۸

سلام من امروز سفارشم بدستم رسیده تنظیماتش رو درست کردم ولی بازم پیام و زنگ رو صفحه نمایش نمیده باید چیکار کنم؟ریستش کنم؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۴ آبان ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، از روشن بودن بلوتوث و متصل شدن این دستبند به دستگاهتان مطمئن شوید.
سپاس از شما

پاسخ

سارا خریدار این محصول ۶ آبان ۱۳۹۸

بلوتوث روشنه و‌دستگاه هم متصله ولی متاسفانه پیام و زنگ رو روی صفحه نمایش نشون نمیده

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۶ آبان ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، از تنظیمات اولیه این دستبند اطمینان حاصل نمایید. با تشکر

پاسخ

mehrbod– ۳ آبان ۱۳۹۸

سلام ببین mi band 4 عالی

پاسخ

milad.molarzai خریدار این محصول ۳ آبان ۱۳۹۸

سلام دوستان من 3 عدد خریدم از سایمان دیجیتال برای خودم و غیره بسته بندی و ارسال عالی و حتی می بند ها پلمپ همینطور میخواستم و اینم بگم به قیمت عالی سایمان خردیم که هیج جا پیدا نمیکنید از همه مهم تر پگ گلوبال هم خریدم مطمین فقط کاش محافظ هم موجود میکرد خیلی خوب میشد بازم ممنونم ازشون تشکر یاعلی

پاسخ

شاپرک– ۲۸ مهر ۱۳۹۸

سلام از nfc پشتیبانی میکنه؟

پاسخ

امین– ۲۸ مهر ۱۳۹۸

کمک!

درود
شدیدا در انتخاب بین این کالا و honor bad 5 گیر کردم.

نظرتون چیه؟

پاسخ

Alireza– ۲۸ مهر ۱۳۹۸

سلام ببخشید این مدل گلوبالی که در حال حاظر موجود دارین از nfc پشتیبانی میکنه؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۹ مهر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، این محصول از قابلیت مورد نظر شما پشتیبانی نمی کند.
سپاس از شما

پاسخ

مهران– ۲۷ مهر ۱۳۹۸

تفاوت نسخه چین با نسخه global چیه؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۹ مهر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، نسخه گلوبال نسخه جهانی بوده و مختص کشور چین نیست.
سپاس از شما

پاسخ

نیما خریدار این محصول ۲۷ مهر ۱۳۹۸

مچ بند خوبی هستش و ممنون ازسایت سایمان بابت ارسال به موقع پاسخگویی خوب و همچنین اصالت کالا و گلوبال بودنش و قیمت مناسب من از خریدم از این سایت کاملا راصی هستم و پیشنهاد خرید میکنم

پاسخ

رضا– ۲۷ مهر ۱۳۹۸

سلام
این محصول واقعا نسخه جهانی گلوبال هستش یا چینیه؟؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۹ مهر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، این محصول نسخه گلوبال می باشد.
سپاس از شما

پاسخ

بهمن– ۲۷ مهر ۱۳۹۸

سلام، اگه از بوشهر سفارش بدم چند روزه به دستمون میرسه?

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۹ مهر ۱۳۹۸

درود خدمت شما
دوست عزیز، برای دریافت پاسخ سوال با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
سپاس از شما

پاسخ

نیما خریدار این محصول ۲۶ مهر ۱۳۹۸

ممنون از شما بابت ارسال بموقع و پاسخگویی خوب و همچنین اصل بودن این کالا

پاسخ

امین– ۲۵ مهر ۱۳۹۸

1.نیازی به رجیستر و یا هماهنگی با همتا نداره؟
2.بدون گارانتی و فقط با تکیه به ضمانت بازگشت 7 روزه، ریسک نیست بخرمش؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۹ مهر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، ساعت های هوشمند شامل حال رجیستری نیستند.
سپاسگزاریم

پاسخ

امین– ۲۵ مهر ۱۳۹۸

آیا این محصول با گوشی نوت 3 سامسونگ (N900) کار میکنه؟

پاسخ

امیر حسین خریدار این محصول ۲۵ مهر ۱۳۹۸

این مچبند عالیه و حتما پیشنهاد میکنم بخرید

پاسخ

ABC– ۱۹ مهر ۱۳۹۸

سلام من گوشی ندارم میتونم ازش به عنوان ساعت مچی استفاده کنم؟؟؟

پاسخ

امین– ۱۸ مهر ۱۳۹۸

درود
1.آیا میشه به هندفری بلوتوث وصل بشه و در موقع ورزش به موسیقی گوش بدیم؟ (در خودش موسیقی رو ذخیره کنه یا هر روش دیگه ای که این امر رو ممکن کنه)
2.کنترل موسیقی درود خودش رو انجام میده یا درون موسیقی گوشی رو؟

پاسخ

سعید رحیمی نژاد– ۲۴ مهر ۱۳۹۸

نه خودش نمیتونه موسیقی پخش کنه
موسیقی گوشی رو کنترل میکنه
من دارمش واقعاً خیلی عالیه هم از نظر شیک بودم و هم از نظر کارایی

پاسخ

Ozi خریدار این محصول ۱۸ مهر ۱۳۹۸

سلام من این مچبند رو سفارش دادم میخواستم بدونم چند روزه به دستم میرسه؟من اردبیل هستم و زمانش مهمه که کی بدستم میرسه چون زمان محدودی اینجا هستم و از چه طریقی میشه ارسال رو تسریع کرد؟
ممنون میشم پاسخ بدین

پاسخ

جعفر– ۱۷ مهر ۱۳۹۸

سلام . خسته نباشین . قابلیت زمان سنج رو داره ؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۱ مهر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، این محصول از قابلیت مورد نظر شما پشتیبانی می کند.
سپاسگزاریم

پاسخ

Faraz– ۱۶ مهر ۱۳۹۸

سلام.بدون گوشی هوشمند میشه از این دسبند استفاده کرد؟

پاسخ

علی خریدار این محصول ۱۴ مهر ۱۳۹۸

سلام. خسته نباشین. من این کالا رو سفارش دادم. میخاستم ببینم کی میرسه حدودا اصفهان و اینکه کد رهگیری مرسوله رو میتونم داشته باشم؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۴ مهر ۱۳۹۸

درود خدمت شما
دوست عزیز، کد پیگیری مرسوله به محض تحویل به شرکت پست برای شما پیامک خواهد شد.
سپاس از شما

پاسخ

محمدرضا– ۹ مهر ۱۳۹۸

سلام . این دستبند اگه از گوشی فاصله بگیره و باهاش فعالیت ورزشی ( مثل دویدن ) انجام بدم، وقتی به گوشی برسم و وصل بشه اطلاعات رو منتقل میکنه به گوشی ؟ تا چقدر اطلاعات رو در خودش نگه میداره ؟

پاسخ

علی– ۸ مهر ۱۳۹۸

سلام خسته نباشین میخواستم ببینم شیائومی می بند ۴ بهتر برای خرید یا آنر بند ۴؟

پاسخ

شهاب– ۷ مهر ۱۳۹۸

با سلام‌من میخوام‌سفارش بدم اگر نسخه گلوبان را ارسال مکنید سفارش بدم اگر نسخه چین هست سفارش ندم

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۸ مهر ۱۳۹۸

درود
لطفا به پاسخ های داده شده به سایر کاربران دقت بفرمایید. پاسخ به سوال شما از پیش داده شده و تنها نیازمند مطالعه ی شما می باشد.
سپاس از همراهی شما

پاسخ

محمد– ۷ مهر ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید
نسخه موجود در فروشگاه . گلوبال هست؟
یا مثل دیجیکالا نسخه چین ارسال میشه

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۷ مهر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز موجودی روز این محصول، نسخه گلوبال می باشد چنانچه در عنوان این محصول هم قید گردیده است.
سپاس از شما

پاسخ

مسعود– ۲۵ شهریور ۱۳۹۸

سلام و عرض ادب
نسخه گلوبال رو موجود کنید
ممنون
با قیمت مناسب مثل همیشه
یاشاسن

پاسخ

armin– ۹ شهریور ۱۳۹۸

سلام این دستبندی که موجود ندارید nfc هم پشتیبانی میکنه؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز این محصول از قابلیت مورد نظر شما پشتیبانی نمی کند. با تشکر

پاسخ

ساسان– ۸ شهریور ۱۳۹۸

کی موجود میشه سایمان جان منتظرم موجود شد بخرم

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۹ شهریور ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، تاریخ دقیقی برای موجودی این محصول نمی توان عنوان نمود. لطفا در طی روزهای آتی موجودی این محصول را مجدد بررسی بفرمایید. برای اطلاع از این موضوع می توانید با ساخت حساب کاربری، و فعال سازی اطلاع رسانی ایمیلی در صفحه ی همین محصول و یا با عضویت و پیگیری کانال تلگرام سایمان دیجیتال(Saymandigital@) واینستاگرام ()، از موجودی محصول باخبر شوید. باتشکر

پاسخ

amir– ۷ شهریور ۱۳۹۸

ببخشید نسخه ی چین بعد از قطع اتصال به گوشی زبانش انگلیسی میمونه

پاسخ

سهیلا خریدار این محصول ۹ آبان ۱۳۹۸

بله

پاسخ

Salar– ۶ شهریور ۱۳۹۸

من دارمش عالیه

پاسخ

علی– ۵ شهریور ۱۳۹۸

درود وقت بخیر
ظاهرا این سایت با پست پیشتاز ارسال میکنه میشه بگین چند روز طول میکشه این محموله برسه جنوب کشور مثل بندرعباس یا بوشهر؟؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۶ شهریور ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز عموما با توجه به موقعیت جغرافیایی شما طی 48 الی 72 ساعت بدست شما خواهد رسید. با تشکر

پاسخ

hani– ۵ شهریور ۱۳۹۸

سلام.دوست عزیز توی … نوشتن که حسگر ژیروسکوپ هم داره نسخه ی گلوبال ولی شما چیزی ننوشتید؟آیا واقعا دارن حتی ماله …؟؟؟؟باتشکر از سایت خوبتون….

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۱ شهریور ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز این محصول از قابلیت مورد نظر شما پشتیبانی می کند. با تشکر

پاسخ

احسان– ۴ شهریور ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید
سایت ها و فروشگاه های دیگه نسخه گلوبال این دستبند رو با قیمتی کمتر از سایمان عرضه میکنند خواهشا قیمتش رو منصفانه کنین با تشکر

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۵ شهریور ۱۳۹۸

درود خدمت شما
دوست عزیز عوامل بسیاری در اعلام و محاسبه ی قیمت کالا ها دخیل بوده که از عهده ی سایمان دیجیتال خارج می باشد. همواره سعی ما در سایمان دیجیتال ارائه ی محصولات با قیمت های فوق رقابتی با حداقل سود ممکن و حذف واسطه ها می باشد. با این رویکرد سایمان دیجیتال توانسته است 85% محصولات موجود در فروشگاه را با کمترین قیمت ممکن در سرتاسر کشور به شما عزیزان ارائه کند. همچنین قیمت ها روزانه تغییر کرده و شما می توانید در طی روزهای آتی قیمت های این محصول را مجدد بررسی بفرمایید. با تشکر

پاسخ

saha– ۳ شهریور ۱۳۹۸

درود وقت بخیر من سفارش دادم فقط چطوری میتونم پیگیری کنم که چه زمانی میرسه و اینکه چطور میتونم کد مرسوله رو داشته باشم؟؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۴ شهریور ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز کد مرسوله پستی برای شما ارسال خواهد شد. با تشکر

پاسخ

Mhmd– ۲ شهریور ۱۳۹۸

سلام خسته نباشید
این محصول فشار خون رو هم اندازه گیری میکنه؟

پاسخ

فرزاد– ۳ شهریور ۱۳۹۸

اره

پاسخ

saha– ۲ شهریور ۱۳۹۸

سلام من دوتا از این نسخه ی گلوبال میخوام درصورت فرستاده شدن نسخه ی عادی به جای گلوبال چطور باید پیگیری کرد و باز پس فرستاد؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۳ شهریور ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز موجودی این محصول نسخه گلوبال می باشد. همچنین می توانید شرایط بازگشت کالا را از این لینک مطالعه نمایید. با تشکر

پاسخ

A.S.E– ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

با سلام
بعضی ها میگن نسخه چینی هم بعد قطع اتصال از گوشی انگلیسی میمونه(در صورت انگلیسی بودن گوشی)پس این تفاوت قیمت برای چیه؟
ممکنه توی آپدیت های جدید بین این دو نسخه تفاوت وجود داشته باشه و کدوم بهتره؟
لطفاً جواب بدید ممنون میشم

پاسخ

sohei– ۷ شهریور ۱۳۹۸

دوست عزیز هیچ فرقی نداره فقط اولش نسخه گلوبال انگلیسی هست نسخه معمولی چینی ولی وقتی به گوشی متصل میشی اگه زبان گوشی انگلیسی باشه انگلیسی میمونه حتی اگه بلوتوث گوشی را خاموش کنید

پاسخ

Amirali– ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

با سلام
ساعت بعد از قطع کردن bluetooth زبانش انگلیسی می ماند یا چینی

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز محصول مورد نظر نسخه گلوبال می باشد و زبان آن انگلیسی است. با تشکر

پاسخ

A.S.E– ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

با سلام
اگه میشه تفاوت نسخه گلوبال و معمولی رو در دو حالت متصل به گوشی و عدم متصل به گوشی بگید.
با تشکر

پاسخ

A.S.E– ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

اگه میشه جواب کامنت قبلی منو بدید

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، پاسخ به سوال شما از پیش داده شده است. لطفا تفاوت ذکر شده در کامنت ها را مطالعه بفرمایید.
سپاسگزاریم

پاسخ

Mhmd– ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

سلام خسته نباشید
الان این نسخه زبان فارسی هم داره؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز در حال حاضر پشتیبانی نمی کند. با تشکر

پاسخ

A.S.E– ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

با سلام
لطفاً تفاوت گلوبال و معمولی رو در دو حالت متصل وعدم متصل به گوشی رو بگید
با تشکر از سایمان

پاسخ

amir– ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

نوشتید باتری 110 میلی آمپر هست واقعا اینطوره یا اشتباه تایپیه؟!!

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز اشتباه درج شده، تصحیح گردید. با تشکر

پاسخ

amir– ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

ببخشید می بند 4 دارای nfc و دستیار صوتی امکان داره بیارید

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز در حال حاضر پاسخ دقیقی در این زمینه نمی توان عنوان کرد. با تشکر

پاسخ

علی– ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

سلام
۱-این مدل گلوباله؟
۲-ان اف سی هم داره؟
۳- تا رنج ۶۰۰ تومن گزینه بهتر از اینم میتونید پیشنهاد بدید؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، لطفا به پاسخ های داده شده به سایر نظرات دقت بفرمایید. این محصول گلوبال بوده و فاقد ان اف سی می باشد. در این رنج قیمتی نیز یکی از بهترین گزینه های مدنظر شما می تواند به حساب آید.
سپاسگزاریم

پاسخ

امیر– ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

با سلام میخواستم بدونم این ساعت در انبار تبریز موجود هست یا نه چون میخوام در اسرع وقت بدستم برسه با تشکر

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، این محصول در انبار تبریز موجود می باشد.
سپاسگزاریم

پاسخ

ARTIMAN– ۱۳ آبان ۱۳۹۸

بهترین موچ بند

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز سفارشات تبریز، عموما همان روز از ساعت 4 بعد از ظهر به بعد ارسال می گردد. با تشکر

پاسخ

فاطمه– ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

سلام خسته نباشید
مدلی از این محصول که nfcرو پشتیبانی میکنه ،موجود میکنید یا نه؟!

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، موجودی محصول مورد نظر خود را در طی روزهای آتی بررسی بفرمایید.
احتمال موجودی کالا وجود دارد.
سپاسگزاریم

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز پاسخ دقیقی در این زمینه نمی توان عنوان کرد. با تشکر

پاسخ

sadegh.alaleh– ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

تخفیف بزنید که بخریم سایمان عزیز

پاسخ

amir– ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

سلام ببخشید این محصول میکروفن و بلندگو دارد

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، لطفا به پاسخ های داده شده به سایر کاربران دقت بفرمایید.
سپاسگزاریم

پاسخ

amir– ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

با سلام ببخشید در ایران از میکروفن و بلندگوی این محصول میشه استفاده کرد

پاسخ

کاظم– ۹ مرداد ۱۳۹۸

با سلام و وقت بخیر خدمت سایمان دیجیتال
در بخش ویژگی های شیائومی Mi Band 4 گفته شده:
دارای میکروفون داخلی برای اجرای دستورات مختلف
پشتیبانی از NFC

واقعا NFC و میکروفون داخلی را دارد؟! هرچند در ایران کارایی ندارند!!!!!!
قبلا هم گفته بودید که پک گلوبال هستن و عالیه

ممنون از فروشگاه خوبتون

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۹ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، ضمن قدردانی از حسن نظر شما، میکروفون و ان اف سی در مدل نامبر XMSH08HM موجود می باشند. موجودی فعلی این کالا نسخه گلوبال با مدل نامبر XMSH07HM بوده که فاقد دو امکان مدنظر می باشد.
سپاسگزاریم

پاسخ

هیراد– ۸ مرداد ۱۳۹۸

با سلام و خسته نباشید خدمت گروه موفق سایمان میخواستم بپرسم nfc داره یانه تو توضیحات زدید داره ولی من هرچی توبازار ایران حتی آمازون هم گشتم ندیدم nfc دارشو لطف میکنید ج بدید

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۹ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، موجودی فعلی این کالا، پک گلوبال با مدل نامبر XMSH07HM فاقد ان اف سی می باشد.
سپاسگزاریم

پاسخ

محسن گودرزی– ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

با سلام…هیراد که گفتی شما nfcنداره ..چرا تو ایران هست کمی قیمتش بیشتره…
سایت… داره…
سایت … داره….
و ی سایت دیگه هم داره….
شما برنامه ترب یا ایمالز نصب کن تو جستجوگر اونجا بزنید پیدا میکنه براتون مدل nfcدار رو.

پاسخ

مهرشاد غلامی– ۸ مرداد ۱۳۹۸

سلام… من قصد خرید دارم. واقعا گلوباله یا چین؟ چ فرقی هم دارن؟ جواب درست بدین

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۸ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، این محصول پک گلوبال بوده و از اصلیترین تفاوت های پک گلوبال و چین می توان به چینی بودن زبان تنظیمات محصول(زبان منوی دستگاه) و زبان موجود در بسته بندی محصول در پک چینی اشاره کرد. پک چین عموما برای استفاده در کشور چین بوده اما پک گلوبال برای استفاده جهانی بهینه شده است.
از اعتماد و همراهی شما سپاسگزاریم

پاسخ

Majidmoslemi1369– ۵ مرداد ۱۳۹۸

عالیه

پاسخ

جسی– ۳ مرداد ۱۳۹۸

سلام. آیا این نسخه‌ای که برای فروش گذاشتید نسخه گلوبال هست یا چین ؟ آیا نسخه گلوبال از زبان فارسی ساپورت میکنه ؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۶ مرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز این محصول نسخه گلوبال می باشد و از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. با تشکر

پاسخ

rrsh007– ۳۱ تیر ۱۳۹۸

خواهشا موجود کنین با ی قیمت ک مثل بقیه اجناستون عالیه و ارزون.بخدا سایتای دیگه دارن مردمو میچاپن.35 دلار قیمت جهانیشه

پاسخ

Mani– ۲ مرداد ۱۳۹۸

عزیزم قیمت جهانیش 30دلاره

پاسخ

حامد– ۲۲ تیر ۱۳۹۸

خسته نباشید واقعا
یک ماهی شد هنوز زدین به زودی موجود میشه !!!!

پاسخ

پوریا– ۱۴ تیر ۱۳۹۸

داخل سایت … میفروشه ۵۱۰ تومن نسخه گلوبال داخل … ۷۰۰تومن!!!
دوستانی که پرسش دارن که فارسی پشتیبانی میکنه یا نه باید بگم پشتیبانی نمیکنه

پاسخ

assassin.alireza– ۱۰ تیر ۱۳۹۸

کی موجود میکنید؟ بقیه شهر ها چند روزه رسیده…. تبریز همیشه اوگی گردش دی

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۱ تیر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، تاریخ دقیقی برای موجودی این محصول نمی توان عنوان نمود. لطفا در طی روزهای آتی موجودی این محصول را مجدد بررسی بفرمایید. برای اطلاع از این موضوع می توانید با ساخت حساب کاربری، و فعال سازی اطلاع رسانی ایمیلی در صفحه ی همین محصول و یا با عضویت و پیگیری کانال تلگرام سایمان دیجیتال(Saymandigital@) واینستاگرام ()، از موجودی محصول باخبر شوید. باتشکر

پاسخ

طاها– ۹ تیر ۱۳۹۸

پاسخ تماس؟ یعنی واقعا میشه به تماس پاسخ داد و مکالمه کرد؟ راستی کی موجود میشه؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۹ تیر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز در حال حاضر این محصول موجود نمی باشد و نمی توان پاسخ دقیقی در این زمینه عنوان کرد. با تشکر

پاسخ

طاها– ۹ تیر ۱۳۹۸

کی موجود میشه؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۱۰ تیر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، تاریخ دقیقی برای موجودی این محصول نمی توان عنوان نمود. لطفا در طی روزهای آتی موجودی این محصول را مجدد بررسی بفرمایید. برای اطلاع از این موضوع می توانید با ساخت حساب کاربری، و فعال سازی اطلاع رسانی ایمیلی در صفحه ی همین محصول و یا با عضویت و پیگیری کانال تلگرام سایمان دیجیتال(Saymandigital@) واینستاگرام ()، از موجودی محصول باخبر شوید. باتشکر

پاسخ

Ali– ۷ تیر ۱۳۹۸

من شیرازم…دیشب خریدم پونصد و شصت

پاسخ

ناشناس– ۹ تیر ۱۳۹۸

ایا نسخه گلوبالش از متون فارسی، پیامهای فارسی و نوتیفیکشن هایی که به صورت فارسی میاد پشتیبانی میکنه یا خیر؟ چون تو می بند 3 پشتیبانی نمیکرد

پاسخ

داریوش– ۷ تیر ۱۳۹۸

قیمت می باند ۴ گلوبال ۴۲ دلار هست که تو شیراز زیر ۵۶۰ هزار تومان وجود نداره . نسخه چین ۲۴ دلار هست که زبون چینی هست . پس توقع قیمت می باند ۲ و ۳ رو نمیشه داشت با این اوضاع وحشتناک دلار …

پاسخ

ناشناس– ۷ تیر ۱۳۹۸

سلام
ایا این محصول از پیامها و نوتیفیکشن های فارسی هم ساپورت میکنه و نشون میده یا بازم مثل نسل قبلیش پیامها و نوت های فارسی رو ساپورت نمیکنه؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۹ تیر ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز در حال حاضر محصول موجود نمی باشد. از این رو نمی توان پاسخ دقیق عنوان کرد. با تشکر

پاسخ

pooryaa_hpm– ۶ تیر ۱۳۹۸

ایشالله اگع تا آخر تیر منتشر بشه اولین نفر رو خودم میخرم

پاسخ

alireza– ۳ تیر ۱۳۹۸

این محصول چجوری نمودار قیمت داره وقتی هنوز عرضه نشده؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۴ تیر ۱۳۹۸

درود|
دوست عزیز ضمن قدردانی از دقت شما، مشکل سیستمی رفع شد. این محصول در طی روزهای آتی موجود خواهد شد.
از همراهی شما سپاسگزاریم

پاسخ

m– ۴ تیر ۱۳۹۸

آفرین ممنون

پاسخ

mohamad– ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

حرف نداره لطفا به محض موجود شدن از طریق ایمیل من رو مطلع کنید مرسی

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، تاریخ دقیقی برای موجودی این محصول نمی توان عنوان نمود. لطفا در طی روزهای آتی موجودی این محصول را مجدد بررسی بفرمایید. برای اطلاع از این موضوع می توانید با ساخت حساب کاربری، و فعال سازی اطلاع رسانی ایمیلی در صفحه ی همین محصول و یا با عضویت و پیگیری کانال تلگرام سایمان دیجیتال(Saymandigital@) واینستاگرام ()، از موجودی محصول باخبر شوید. باتشکر

پاسخ

m– ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

تقریباً چند روز بعد عرضه جهانی وارد ایران میکنید؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز پاسخ دقیقی در این زمینه نمی توان عنوان کرد. با تشکر

پاسخ

m– ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

آیا ممکنه ماه تیر وارد بشه؟

پاسخ

سایمان دیجیتال– ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

درود
دوست عزیز، تاریخ دقیقی برای موجودی این محصول نمی توان عنوان نمود. لطفا در طی روزهای آتی موجودی این محصول را مجدد بررسی بفرمایید. برای اطلاع از این موضوع می توانید با ساخت حساب کاربری، و فعال سازی اطلاع رسانی ایمیلی در صفحه ی همین محصول و یا با عضویت و پیگیری کانال تلگرام سایمان دیجیتال(Saymandigital@) واینستاگرام ()، از موجودی محصول باخبر شوید. باتشکر

پاسخ

m– ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

لطفاً زود واردش کنید

پاسخ

m– ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

لطفاً سریع تر واردش کنید.
مثل S10 +
لطفاً!

پاسخ
توضیحات
 
مشخصات فنی
 
نظرات (۷۳)
 
نمودار قیمت
تلفن مشاوره ۰۴۱-۳۵۵۷۷۰۰۰
محصولات شیائومی
خرید گوشی شیائومی
خرید گوشی سامسونگ
خرید گوشی های هواوی
خرید گوشی اپل آیفون
لوازم جانبی
کیف و کاور گوشی
انواع هندزفری ، هدفون، هدست
انواع هندزفری بلوتوث
انواع پاوربانک
سایمان دیجیتال
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
فرصت‌های شغلی
پشتیبانی
شرایط بازگشت کالا
پرسش و پاسخ های متداول
راهنمای خرید
درخواست محصول
اپلیکیشن اندروید سایمان دیجیتال
اپلیکیشن سایمان دیجیتال برای اندروید
Get it on Google Play
سایمان دیجیتال را دنبال کنید
   

سایمان دیجیتال
سایمان دیجیتال، یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین با تخصص ویژه در زمینه گوشی و تبلت در کشور بوده و همواره به عنوان مرجع خرید اینترنتی گوشی، تبلت، ساعت هوشمند ، لوازم جانبی و سایر کالاهای دیجیتال به شمار می آید. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خرید و ارائه پایین ترین قیمت در زمینه گوشی و سایر کالاهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز نمودیم و در تلاشیم تا محصولات بروز در این زمینه را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. به طوری که با گردآوری تمامی برند های معتبر (اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی، سونی، نوکیا، گوگل، اچ تی سی، بلک بری، کاترپیلار، ایسوس، میزو، موتورولا، ال جی ، وان پلاس و ...) در زمینه گوشی، تبلت، ساعت هوشمند و متحد بودن به چهار اصل "مشتری مداری" "پایین ترین قیمت ممکن"، "ضمانت اصالت کالا" ، "ارسال سریع" تجربه خرید مطمئن و راحت را برای مشتریان فراهم می نماییم. ما با ایجاد و تهیه امکاناتی همچون ویدئو آنباکس(جعبه گشایی)، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته ایم روند انتخاب و خرید گوشی و یا سایر کالاها را آسانتر کرده و طعمی لذت بخش از خرید اینترنتی را به مشتریان خود منتقل کنیم.

ما، به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، در شهرهای تهران، تبریز، شیراز و بوشهر مراکز انبارداری کالا ایجاد کردیم تا بتوانیم محصولات موجود در هر انبار را در زمان مناسب تر و سریعتری به دست مصرف کننده نهایی برسانیم و همیشه سعیمان بر آن است که بنا به طیف گسترده این محصولات، در حد امکان "بدون تامین کننده" ارائه خدمت کنیم.

شایان ذکر است هم اکنون دفتر مرکزی ما در تبریز بوده و ارسال کالا برای خرید های بالای یکصد هزار تومان در این شهر به صورت رایگان انجام می پذیردخرید پستی mi band 4 . خرید می بند 4 گلوبال . خرید می بند 4 . فروش می بند 4 . خرید دستبند می بند 4 . خرید ساعت می بند 4 . خرید اینترنتی می بند 4 . خرید دستبند شیائومی می بند 4 . خرید پستی می بند 4 . خرید M4 Smart Band . می بند جدید شیائومی . می بند جدید . دستبند مای بند جدید . جدیدترین می بند . می بند 4 . می بند . می بند 4 گلوبال . می بند 4 شیائومی .